niedziela, 24 maja 2015

inspiracje #1!


Mamy niedzielę, dzień dobiega końca, jutro jak zawsze praca a w ramach relaksu, 2 godzinny trening na siłowni. Dzisiejsza, bajkowa pogoda dała do zrozumienia, że lato tuż tuż, a co za tym idzie? po pracy plaża, po plaży długie spacery, zimne trunki, wieczorne imprezowanie, nowi ludzie... 3miasto ma swoje uroki, których nie zdążyłam jeszcze poznać, ale będzie ku temu jeszcze milion okazji! Dziś przez dwie dobre godziny zwiedzałam pobliską plażę, pierwsze ślady ludzi jakże widoczne- pierwsze opalanie a nawet lekkie "pluskanie"mają już za sobą! Nie mogłam powstrzymać się aby nie zrobić kilku foteczek!






i chciało by się rzec " trwaj chwilo, jesteś piękna"! :)

Na swoim blogu postanowiłam stworzyć jeden z nowych "działów" (będzie ich dość dużo:)), który będzie prezentował i przedstawiał INSPIRACJE, które czerpię z różnych źródeł (jest to głównie internet, ciekawe blogi, instagram, tumblr, jak również prasa). Uwielbiam przeglądać, zagłębiać się w to, co się nosi na świecie, jak fajnie zestawia się ze sobą na pierwszy rzut oka kompletnie nie pasujące do siebie rzeczy, jest to bardzo inspirujące i bardzo pobudza moją wyobraźnię! Tak więc, inspiracje numer 1, uważam za otwarte! Zainspiruj się ze mną :)!












                                 

















                                                                     źródło: internet

2 komentarze: